بهره برداری از تكنولوژی های جدید رویكرد مهم وزارت ارتباطات است
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار ایرنا ، 'عبدالمجید غریب رضا' روز چهارشنبه در جمع اعضای هیات مدیره و كاركنان شركت مخابرات كهگیلویه وبویراحمد افزود: توسعه ارتباطات دیتا ، پوشش شبكه GSM روستایی و تقویت ایستگاه های تلفن همراه از دیگر برنامه های ضروری در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی با بیان اینكه هم اكنون 60درصد خانوارها و ادارات و سازمان های مختلف به شبكه ملی ارتباطات و اینترانت متصل هستند ، افزود: یكی از مشكلات اساسی شركت مخابرات بعد از خصوصی شدن آن نبود اداره ارتباطات در سطح استان ها بود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با راه اندازی و ایجاد ادارات ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح استان ها بسیاری از مشكلات و دغدغه ها در حوزه آی تی كشور مرتفع خواهد شد.

وی كمی پهنای باند اینترنت بخصوص در استان های كمتر توسعه یافته و محروم كشور را یكی از دغدغه ها و معضلات اساسی در سطح كشور بخصوص در استان كهگیلویه وبویراحمد عنوان كرد و افزود: با توجه به تفاهم نامه ای كه با شركت تخصصی زیرساخت امضا شده این مشكل در اسرع وقت و در همه استانها مرتفع خواهد شد.

غریب رضا اظهار داشت: شركت های مخابرات در هر استان می توانند تا هرمیزان پهنای باند كه برای پوشش مناسب نیاز دارند از شركت زیرساخت درخواست كنند و این شركت در اسرع وقت در اختیار آنها قرار خواهد داد.

معاون امورعمرانی استاندار كهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت: با توجه به شرایط ویژه و موقعیت توپوگرافی این استان لازم است كه شركت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات توجه ویژه ای نسبت به ایجاد زیرساخت های مخابراتی و فناوری در این استان داشته باشند.

' كورش امیدی پور' اظهار داشت: با وجود خدمات و اقدامات شركت مخابرات این استان بویژه در سال های گذشته در حوزه های مختلف ولی بدلیل پراكندگی روستاها و شرایط خاص جغرافیایی منطقه ضروری است كه زیرساخت مهم مخابراتی بیش از پیش در استان تقویت و فراهم شود.

وی توسعه دفاتر آی ، سی ، تی روستایی در مناطق مختلف و روستاهای استان را ضرورتی غیرقابل انكار دانست و اظهار داشت: بدلیل درآمد پایین خانوارها و طولانی بودن مسافت روستاها با مركز بخش و شهرستان ها انتظار می رود نسبت به این مهم نیز توجه ویژه ای صورت گیرد.

امیدی پوركاهش پهنای باند و سرعت پایین توام با قطع مكرر اینترنت را یكی از معضلات اساسی استان بویژه در مراكز علمی و دانشگاهی و سازمانها و ادارات اجرایی استان ذكر كرد و افزود: بیشترین مراجعات و دغدغه های مردم نسبت به شركت مخابرات استان مربوط به همین موضوع است.

**671/7530/566





:: برچسب‌ها: دوچرخه , عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: